יום שישי, 31 בינואר, יום טיול 2
ביום השני שאפנו לקום מאוחר יותר, בכל זאת קמנו באזור 7 בבוקר, התארגנו לאט יותר ואכלנו ארוחת בוקר. חיפשנו דרך אפליקציית המפות של גוגל ואפליקציית רכבת התחתית של מדריד את המסלול המהיר ביותר, לכן טיפסנו לתחנת סביליה, ירדנו בתחנת רטירו (Retiro), והתחלנו להתגלגל למטה לכיוון הפארק. פתחנו עם אסנקווה דל רטרו ( Estanque Grande del Retiro) , הנוף עוצר נשימה, הארמון באמצע האגם ( Monument to Alfonso XII) היה מקסים ונכנסו כבר לאווירה רומנטית לצד המדשאות רחבות הידיים ומזג האוויר המושלם שפגש אותנו. חתכנו לאמצע הפארק, ירדנו למטה בין ארמון דה ולסקז ( Palacio de Velázquez) שהיה סגור כי השעה עוד לא הייתה 10 בבוקר למקדש הקריסטל ( Palacio de Cristal) שהיה מקסים. ברמון דה ולסקז, יש תערוכות מודרניות מעניינות, ראינו את חלקן דרך החלונות השקופים (נו כי זה השם של המבנה) אז כמובן שלא נתנו לזה לעכב אותנו והמשכנו הלאה. המשכנו למטה וראינו את הגנים המפוארים והאגמים מלאים הברבורים היה מאוד פסטורלי. פסל אחד מאוד הטריד אותנו, בשם Fountain of the Fallen Angel, אז כמובן ...