מסעדות וקולינריה

אנחנו לא חובבי מסעדות, למרות זאת ניסינו לתת צ'אנס לכמה מקומות שהכינו טאפסים, אבל לצערנו זה לא צלח. 
אנחנו לא אוכלים בשר וחלב, מאכלי ים או חזיר. לאחר מספר נסיונות שתי מסעדות שמצאנו את עצמנו אוכלים חזה עוף בלחמניה, החלטנו לדבוק בבורגר קינג ו KFC וטאקו בל. המסעדות היו מבחינתנו בינוניות עד מאוד והסתפקנו באוכל בסיסי.



למשל, לאחר המשחק של ריאל מדריד, הסתובבנו ברחובות במטרה למצוא מקום טוב עם אווירת אוהדים, הכל היה מלא באנשים עם תפריטים לא ברורים, מצאנו את עצמנו מסתובבים שעה סביב עצמנו ושאלנו אם אנחנו רוצים לחזור עם דוחק האנשים בתחנת המטרו שלה קנינו כרטיסים מראש או לחלופין לחכות שירגע הלחץ ולחזור בשקט.
ברגע האחרון מצאנו את עצמנו במסעדת אוכל מקסיקני ואכלנו בוריטו מצוין.

בטולדו נכנסו למסעדה איטלקית במרכז ויצאנו עם 40 אירו לשתי פיצות, בירה וקוקטייל ובערב סעדנו בטאקו בל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדריד מתעוררת מאוחר

נסיעה במטרו והתמצאות ברחובות מדריד

יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3