תחושת ביטחון במדריד


הסתובבנו לא מעט ברחובות הראשיים, גם בסמטאות. ראינו המון אנשים משטרה ושומרים בכל כניסה לחנות שנכון הם לא מאבטחים את הרחוב, אבל זה מקנה שקט. הרחובות גם בפברואר, שוקקים באנשים (באזור 4 מליון תיירים בחודש לא עמוס), לכן למרות ההומלסים שושנים ברחוב, ישנה תחושת ביטחון שאתם מסתובבים ונכנסים ויוצאים. זה לא אומר שצריך להפקיר את החפצים. יש לשמור עליהן בכיסים או בחגורות נסתרות עליכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדריד מתעוררת מאוחר

נסיעה במטרו והתמצאות ברחובות מדריד

יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3