יום חמישי, 30 בינואר, יום טיול 1


המלון שלח לנו בקשה אם אנו מעוניינים לקחת מונית למלון, הם יידעו אותנו שהמונית תעלה 37 אירו, הסכמנו לקחת את המונית והנסיעה הייתה נוחה ומהירה עד לפאתי המלון והכניסה לחדר בלי לעמוד בתור למונית או לחפש את הכניסה למטרו. כמובן שזה מותרות ואם יש להם את הזמן ואין לכם את התקציב, תמיד תוכלו להעזר בתחבורה הציבורית וכבר לקנות כרטיסים לרכבת התחתית.




Petit Clipper Hotel - מלון פטיט קליפר על הרחוב הראשי

היה ממש קל להבין שהמלון שלנו נמצא באזור מרכזי, ליד החנות הרשמית של קבוצת ריאל מדריד ומול הפריימאק שזה קניון בן 5 קומות של קניות לכל בני המשפחה. ישר חיפשנו מסעדה טובה, כי זה מה שאני אוהב לעשות ביום הטיול הראשון. סיבוב אוריינטציה, להסתובב ברגל (עדיף באור היום) בסמטאות והרחובות הראשיים מקצה אחד על לקצה השני של הרחוב ולראות מה העיר האירופאית מציעה לנו. הסתובבנו באזור ונכנסנו למסעדות la cueva, נתקלנו באוכל בינוני, לא מתובל, המלצר בקושי הבין את מה שביקשנו בנוגע לשינוי המנות וחייבו אותנו על ציפס במקום פירה שהיה לא טעים בלשון המעטה.






כאשר יצאנו, תכננו לעשות ישר קניות כדי לסגור את הפינה הזו, נכנסנו לפריימארק וטיפסנו למעלה ולמטה עד שנפלנו מהרגליים בחמשת הקומות המטורפות של המבנה הזה. לאחר מכן יצאנו והלכנו לאורך הרחוב בזמן שאני קופץ למלון ולוקח את הדרכון כדי להזדכות על המס. יש המון הומלסים ברחובות, יש המון הופעות רחוב נחמדות, יש אווירה טובה ואנשים נחמדים וחייכניים. העיר הייתה ממש שוקקת היומה הראשון וככל שהימים עברו נראה שיש יותר ויותר אנשים ברחובות.


אני ממליץ ללכת לאורך הרחוב עד לחנות של וואווי ולהכנס לחוויה של חנות סלולר מדהימה, לאו דווקא לקנות, אלא להתרשם מעוצמת החנות.



הסתובבנו עד לכיכר נפטון (Neptune Fountain), שתינו סטארבקס, חזרנו לחדר למנוחה, בערב יצאנו למסעדה שהתיישבנו בה והייתה מומלצת, חלבית עם יינות, שלא התאימה לנו למרות שהייתה מומלצת בטריפ אדוויזור, הגענו למסעדת Taberna La Española חשבנו שיהיה טוב, אבל בסוף אכלנו שם שנינו כריך עוף וציפס... שוב... התבאסנו. המלצר שכח לתת לנו מנה אחרת, הוא הביא לנו בתחילת הארוחה נקניקיה עטופה בבצק (משה בתיבה) שהייתה מחזיר, למרות שהבהרנו לו בתחילת השיחה שאנחנו לא אוכלים את המאכלים האלה, אבל מילא, הם לא באו בכוונה רעה, אולי העולם הקולינרי של מדריד לא לטעמנו. בנקודה הזו הפסקנו לנסות למצוא את המסעדות הטובות במדריד ופשוט להנות מאוכל מהיר שאין בארץ.



האווירה ברחוב בערב הייתה מצוינת, אוורירית למרות כמות האנשים. מזג האוויר הקריר, נטול הגשם, הועיל לרגליים הכואבות מכל היום ללכת בצורה נוחה ברחובות הגראנד ויה - Grand Via. לקראת הערב המאוחר חזרנו למלון וקנינו כרטיס של הופ און הופ אוף כדי לחסוך זמן. רצינו בערב הזה לצאת לאיזה פאב או מועדון, אבל היינו כל כך מותשים מכל היום שפשוט התרסקנו במיטה ונרדמנו.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדריד מתעוררת מאוחר

נסיעה במטרו והתמצאות ברחובות מדריד

יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3