שופינג ברחבי מדריד והחזרי מס


אנחנו לא חובבי שופינג במהותנו ועד היום לא התעסקנו בהחזרי המס. אבל נהננו להסתובב ברחובות ולהכנס לחנויות וגם לקבל כמה שקלים בחזרה. אז כמו שאמרנו, המלון שלנו היה ממוקם מצוין, ממש מעבר לכביש, מול הפריימארק\Primark שזה מאוד מסוכן, יכולנו לקפוץ כל הזמן ולקנות עוד ועוד. נכנסנו וקנינו יחסית הרבה, חשבנו שיצא סכום מאוד גבוה ובפועל יצאנו בסכום בסביבות ה - 100 אירו.

יש מספר חנויות בשם El Corte Ingles, באזור הסטריפ של SOL. אחד של ביגוד, אחד של אווטלט והשלישי. כך שאפשר לעשות סיבוב בשלושת החנויות במספר קומות רחב ולהנות מחווית קניה מצויינת ולא מצויינת. 

ערכנו כמה סבבי קניות ומזכרות על הרחוב הראשי, פשוט כי זה חלק מהחוויה על הסטריפ של פוארטה דל סול. קנינו נעליים, חולצות, מחזיקי מפתחות ובשמים. נכון שזה פחות סימפטי להסתובב עם דרכון עליך באירופה במיוחד במקום שאפשר לכייס אותך, אבל בכל חנות שאתם קונים, אתם זכאים להחזיר מס של 10% וזה מצטבר לסכום נחמד בסופו של דבר אם באתם בשביל לעשות קצת קניות.

כיצד מקבלים את החזר הכסף?
לאחר שאיגדתם את כל החשבוניות, אתם ניגשים למכונה אוטומטית בשדה, לפני הצ'ק -אין, שם אתם מעבירים את הברקוד של החשבוניות יחד עם הדרכון שאותו מסרתם לכל אחת מהחנויות. שימו לב שיש 2 בנקים שמקבלים מהם כסף אולם, במכונה מקבלים כסף רק מחנות אחת. כדי לקבל את הכסף מהחשבוניות שלא עברו, צריך לגשת לנציג בדלפק לאחר הצ'ק אין.

דוכן החזרי המס נפתח בשעה 6 וחצי בבוקר, תוכלו לגשת אחרי שכבר קיבלתם את הסכום במכונות (במכונה הלבנה ובמכונה האפורה שמכונה diva).

מצאנו הרבה ישראלים מתוסכלים בתור שהם לא מקבלים את הכסף שלהם, זה היה פחות סימפטי לראות ישראלים צורחים על פקידה מסכנה בגלל 5 אירו שהיא לא קיבלה שכנראה זה היה באשמתם, אל תהיו חמדנים ותייצגו אותנו בצורה מכובדת באירופה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדריד מתעוררת מאוחר

נסיעה במטרו והתמצאות ברחובות מדריד

יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3