רשומות

מציג פוסטים מתאריך מרץ, 2020

יום ראשון, 2 בפברואר, יום טיול 4 - סיור בטולדו בחצי יום

תמונה
אני כבר מציין יתכן והיינו יכולים לעשות את זה בצורה מועילה יותר, אבל הדרך שעברנו הייתה מהנה ונוחה. ביררנו יום קודם את כל העלויות של הטיולים באנגלית ובעברית וראינו שאנחנו דיי גמורים מכל ההליכה וההתרוצצות, החלטנו שאנחנו לוקחים את ההגעה לטולגו בידיים שלנו ואנחנו נמצא דרך להגיע לשם עם תחבורה ציבורית. קמנו בשעה 7 וחצי, הלכנו לאכול ארוחת. בוקר בצורה נוחה ורגועה. יצאנו בשעה 9 לתחנת סול ומשם לתחנת הרכבת צ'ואקה. הרכבת יוצאת בכל שעה. הלכנו לרכוש כרטיס במכונה, העלות הייתה בסביבות 40 אירו. הנסיעה הלוך ברכבת הייתה בסביבות 25 דקות. שיוצאים מהתחנה ישר פוגשים אתכם אנשי מכירות שמנסים למכור לכם טיולים. יש לכם אופציה לקחת את האוטובוס התיירותי שעולה במחיר יקר של 18 אירו לאחד, לקחת אוטובוס ציבורי מחוץ לתחנה בעלות של אירו וקצת למרכז העיר או לקחת מונית שעולה 5 אירו. החלטנו לקחת את המונית ספיישל למרכז העיר. שם פתחתי את הנייד והתחלתי להסתובב במסלול שהגעתי לעצמי עוד בנסיעה ברכבת. הקראתי למארי את ההיסטוריה של העיר, התהלכנו ברחובות הנעימים, קראנו את הכיתובים על הקירות והריצפ...

יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3

תמונה
באמת שניסינו למשוך ולצאת מאוחר מהחדר,  יום אחרי כן קמנו ונסענו לכיוון הגנים שהצלחתי למצוא צפון מערבית מהמיקום שלנו. ירדנו בתחנת Plaza De Espania, הלכנו למקדש המצרי. עלינו למעלה בתוך הגן ועלינו למעלה אל תוך המונומנטים, דרך הרכבל הנחמד  Teleférico de Madrid - Estación Rosales  (שכמובן היה סגור כי זה היה לפני 10 בבוקר), עברנו דרך מקומות כמו  Rosaleda del Parque del Oeste ו -  Parque del Oeste . היה מעייף, אבל יפה. הגענו עד לנקודת התצפית Faro de Moncloa, עלינו לשער הניצחון Arco de la Victoria בעליה מעייפת מהגן לכל אורכה. הגענו עד לשער הניצחון Arco de la Victoria בשעה 10 וחצי בבוקר. המקום היה ריק ומאוד מאכזב, המקום מוזנח וציפינו למשהו יותר גרנדיוזי. גם דרך הגעה להגיע עד לשער לא היה והיינו צריכים לרוץ בכביש. חזרנו לסיבוב קניות קצר של נעליים ומזכרות והתיישבנו לאכול ב KFC. חזרנו לחדר כדי לנוח במהלך המנוחה, התלבטנו איך להגיע למשחק, במונית או רכבת תחתית. בגלל שבחרנו ברכבת, קנינו כרטיסים הלוך וחזור עוד ל...