מדריד מתעוררת מאוחר
כמו בכל טיול בחו"ל לעיר מעניינית, אני רגיל להתעורר בסביבות 6 בבוקר, להעיר את מארי ולוודא שהיא לא משתגעת עלי שאני מתחיל את היום מוקדם, אורז את עצמנו לאכול ארוחת בוקר ומוכן לצאת לטרוף את העיר. בגלל שלא נפשנו כמעט 3 שנים, הבטחתי לה טיול רגוע שזה אומר פחות הליכה מאומצת ויותר רוגע בלי לוח זמנים אינטנסיבי. באמת שניסיתי לעשות טיול קליל אבל האהבה שלי למצוא אטרקציות חזקה יותר. אז התעוררתי מוקדם היום הראשון ויצאנו החוצה אחרי ארוחת הבוקר בשעה 7 וחצי בבוקר להעיר הייתה שוממת. לא רק העיר עצמה והאנשים בה, גם האטרקציות והאתרים התיירותיים נפתחים רק בשעה 10 בבוקר. אז הייתי צריך למלא את הזמן הטיולים בפארקים הירוקים רחבי הידיים הפתוחים עד שהאטרקציה הראשונה נפתחת. ביום השלישי כבר יצאנו בשעה מאוחרת יותר, כי נסענו לטולדו וגם אז הגענו יחסית מוקדם לגל התיירים ששוטף את העיר. רצינו לצאת לסבב פאבים או לאיזה מועדון בערב, אבל בגלל שהיינו כל כך גמורים, מצאנו את עצמנו באזור 10 נמרחים במיטה ופשוט נרדמים עד יום למחרת, טיפה התבאסנו על זה, אבל לפחות ישנו טוב בלילה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה