יום שבת, 1 בפברואר, יום טיול 3


באמת שניסינו למשוך ולצאת מאוחר מהחדר, יום אחרי כן קמנו ונסענו לכיוון הגנים שהצלחתי למצוא צפון מערבית מהמיקום שלנו. ירדנו בתחנת Plaza De Espania, הלכנו למקדש המצרי. עלינו למעלה בתוך הגן ועלינו למעלה אל תוך המונומנטים, דרך הרכבל הנחמד Teleférico de Madrid - Estación Rosales (שכמובן היה סגור כי זה היה לפני 10 בבוקר), עברנו דרך מקומות כמו Rosaleda del Parque del Oeste ו - Parque del Oeste. היה מעייף, אבל יפה.


הגענו עד לנקודת התצפית Faro de Moncloa, עלינו לשער הניצחון Arco de la Victoria בעליה מעייפת מהגן לכל אורכה. הגענו עד לשער הניצחון Arco de la Victoria בשעה 10 וחצי בבוקר. המקום היה ריק ומאוד מאכזב, המקום מוזנח וציפינו למשהו יותר גרנדיוזי. גם דרך הגעה להגיע עד לשער לא היה והיינו צריכים לרוץ בכביש.













חזרנו לסיבוב קניות קצר של נעליים ומזכרות והתיישבנו לאכול ב KFC.


חזרנו לחדר כדי לנוח במהלך המנוחה, התלבטנו איך להגיע למשחק, במונית או רכבת תחתית. בגלל שבחרנו ברכבת, קנינו כרטיסים הלוך וחזור עוד לפני היציאה.

התארגנו ליציאה למשחק, נסענו במטרו עד לסאנטיאגו ברנבאו (Santiago Bernabeu). מחוץ למגרש עשינו קצת תמונות, קנינו צעיף למזכרת מהמשחק עם התאריך שלו, הסתובבנו מסביבו כדי לחוש באווירה של האוהדים. יש 2 נקודות אינפורמיישן שמספקות מידע לאוהדים.

שנכנסנו ראינו שיש המון עובדים שמכוונים אותך למקום. אז כמו שאמרנו, חששנו לקנות כרטיסים ועברנו עשרות אתרים, עשרות פורמים לקבוצות בפייסבוק ואפילו באתר הרשמי.

רצינו חוויה חד פעמית ולא רצינו לקנות ב VIP מוקדם יותר ומצד שני לא רצינו להגיע לאצטדיון ולגלות שאין יותר כרטיסים.

החלטנו ללכת על Sportik ושוחחתי עם מתן. היו הרבה המלצות אישיות עליו בקבוצה יחד עם הודעות תודה בדף. זאת הייתה הפניה הכי אישית, רצינית ומלאה שקיבלתי. הליווי היה אישי, המענה היה מיידי ואף מפתיע.

כל הזמן חששתי שהכרטיסים לא יגיעו, אבל מתן הרגיע אותי ושלח לי כרטיסים עם הסבר איך להשתמש בהם.

הגענו למגרש וראינו שהתיישבנו במיקומים מצוינים אחד ליד השניה בשורה רביעית באזור 106. ממש ראינו את השחקנים מתאמנים מאוד קרוב אלינו, ראינו את כל האקשן וגם את השער, ממש מול העיניים שלנו בחוויה מדהימה.


התבאסנו שהיינו צריכים לשבת רוב המשחק ולא לעמוד כמו באצטדיונים בארץ. אבל החוויה היא חד פעמית לשמוע את הקהל שר ומעודד את הקבוצה ודוחף אותה.

לשמוע שבעים אלף איש צועקים שיש גול, זאת חוויה בלתי נשכחת. הופעה של פעם בחיים שחובה לראות לכל אוהד כדורגל.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם Sportik ולראות את הביקורות, אתם מוזמנים לשלוח לו הודעה ולהגיד לו שהגעתם דרך המלצה מהבלוג שלי ותזכו להנחה ברכישת הכרטיס.

לאחר המשחק, יצאנו מהמגרש לכיוון התחנה, החלטנו להמשיך להסתובב ונכנסו לקניון הקרוב שהיה עמוס באנשים ובמסעדות שנראו לא מפתות במיוחד לא באוכל ולא במחיר. נכנסנו לפינות פנימיות של הרחובות בעזרת גוגל מפס בחיפוש אחר מקום טוב לאכול בו, עברנו כמה פיצריות, מקסיקני והמבורגריות עד שהגענו למסעדה מקסיקנית שהעיקר שלה זה בוריטו עסיסי ומצוין.

אחרי הבוריטו, השעה הייתה מאוחרת, אז הצלחתי לשכנע את מארי שאנחנו עייפים מידי ולא נוכל להגיע לתחנת המטרו הקרובה, לכן השתמשנו באובר (Uber) כדי לקחת מונית הביתה. 
המונית עלתה 10 אירו והנהג הביא אותנו עד לפתח המלון בצורה נוחה.















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדריד מתעוררת מאוחר

נסיעה במטרו והתמצאות ברחובות מדריד